תוכן העניינים

חללי פנים יוצאי דופן בצבע

חללי פנים יוצאי דופן בצבע

דבר ראשון ברכות ראשונות לג'יין רוקט ולוסי סנט ג'ורג 'על צאתם לאור של ספרם השני Extraordinary Interiors in Color. ג'יין ולוסי הם כמובן הצמד האימתני שמאחורי www.rockettstgeorge.co.uk אמפוריום OnLine בו תוכלו למצוא אביזרים ייחודיים, זוהרים, אקלקטיים, שנונים ורוקנרול. לבית שלך. אוספים שהם ייחודיים, מוזרים ונועזים ללא חת. הם גם לא רק OnLine, אתה יכול לקפוץ לאחת החנויות המגיעות אלינו, Liberty of London www.libertylondon.com שם יש להם מרחב זיכיון קבוע שעוצר. בקומה הרביעית המציגים את כלי הבית הייחודיים והאקלקטיים שלהם. זו באמת אחת החנויות המהפנטות ביותר שאפשר ללכת אליהן, שקועות בהיסטוריה ומלאה בכל מה שתוכלו לחלום ולרצות בו. ואל תשכחו ללכת למסעדת Arthurs על שתיים, היא פתוחה לבראנץ ', צהריים, תה מנחה, ארוחת ערב מוקדמת וקוקטיילים לאורך כל היום. אנה ואני ניסינו ובדקנו עבורכם את הקוקטיילים ושנינו נותנים להם אגודל. לְשַׁהֵק.

הספר הראשון, רוקט סנט ג'ורג 'פנים יוצאי דופן www.rockettstgeorge.co.uk/extraordinary-interiors-by-jane-rockett-lucy-st-george נקנו על ידי אנה וגם אני וללא ספק גם רבים מכם. לא רק לשולחן הקפה, זהו ספר אינפורמטיבי ומועיל באמת שיצביע לכם בכיוון הנכון עם יצירת בית לעצמכם. W כשגילינו שהם משיקים ספר חדש היינו מוכנים וחיכינו לשחרורו. למזלנו ג'יין ולוסי הזמינו אותנו לסקיצה לונדון sketch.london להשקת הספר, שם הצלחנו לפגוש כמה מהבעלים המדהימים של הבתים המופיעים בספר. . וכמובן, לא יכולנו לחכות להדביק את ג'יין ולוסי, שאני חייבת לומר שנראו מדהימות לחלוטין ולוסי המגפיים האלה, נעלמו. מזל טוב לשניכם על ספרכם החדש, הוא מהמם ואנחנו אוהבים אותו.

לג'יין ולוסי יש תשוקה כזו לצבע ולפנימיות, עד שבספר מספר שני הם ידעו שהם הולכים להעמיק בעולם הצבע. ספר חדש זה חוקר את ההיסטוריה והפסיכולוגיה וכיצד צבע יכול להשפיע על הרגשות שלנו. ששנינו מוקסמים ממנו. מוחות גדולים חושבים זה לזה, היינו אומרים. ההשראה הפנימית שלהם מגיעה מטיולים, מלונות, מסעדות, אינסטגרם, עולם הטבע ועיצוב וינטג '. אז לזיווג אלה הגיוני וספר מושלם אוצר.

החל מההתחלה, ג'יין ולוסי חוקרות את תורת הצבעים לפני שנכנסות לתולדות הצבע וכיצד היא משפיעה על הרגשות שלנו. לאחר מכן, הם מסתכלים על עולם הטבע ובודקים מה המשמעות של צבע בתרבויות שונות ברחבי העולם. לאחר מכן הם מתמודדים עם שאלת מיליון הדולר, באילו צבעים עליכם לבחור? פרק אחרון בוחן דרכים המצאה לקשט בצבע, החל מחסימה מודגשת ועד שימוש אמיץ בגוונים מנוגדים. בכל פרק יש בית אמיתי המדגים את סגנון רוקט סנט ג'ורג '. אם אתה רוצה השפעה מרבית בעת עדכון הפנים שלך, הזמין לעצמך עותק. אתה הולך להיות מועבר ברחבי העולם בעולם של צבע, ממרקש לאוסלו. ספר זה באמת הוא אחד שיש לו ועוזר לך ליצור בית עם שימוש נועז, חכם ויצירתי בצבע. www.rockettstgeorge.co.uk/extraordinary-interiors-in-colour-by-jane-rockett-and-lucy-st-george

נקודות זכות תמונה: ירוק וחרדל .